Pirkšanas un pārdošanas informācija
1. SIA Prike Latvija (turpmāk tekstā ‘’Prike’’) pārdod alkohola produktus tikai pilngadīgiem klientiem, kuri pasūtījuma veikšanas brīdī ir apstiprinājuši, ka ir vismaz 18 gadus veci. Klienta vecumu pārbauda kurjers, nododot alkohola produktus.
2. Jūs varat veikt pirkumu gan bez reģistrācijas, gan reģistrējoties kā Prike e-veikala klients. Lai apstiprinātu reģistrāciju, uz Jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīts apstiprinājums.
KATRAM REĢISTRĒTAJAM KLIENTAM TIEK AUTOMĀTISKI PIEŠĶIRTA 15% ATLAIDE. PĒC REĢISTRĀCIJAS VISAS CENAS JAU TIEK ATSPOGUĻOTAS AR ATLAIDI (atlaidi var aplūkot iepirkuma grozā). ATLAIDE NETIEK PIEŠĶIRTA AKCIJAS PRODUKTIEM UN ATSEVIŠĶIEM PRODUKTIEM AR FIKSĒTU CENU.
7 DIENAS PIRMS UN PĒC DZIMŠANAS DIENAS TIEK PIEŠĶIRTA EKSKLUZĪVA ATLAIDE! (Prike patur tiesības pārbaudīt klienta dzimšanas dienu pirms pasūtījuma nosūtīšanas, pieprasot personu apliecinošu dokumentu. Ja rodas šaubas par pareizu klienta datu sniegšanu, Prike var atcelt pasūtījumu.)
3. Prike nodrošina klienta sniegto personas datu izmantošanu tikai saskaņā ar Fizisko personu datu apstrādes likumu, tikai pasūtījuma izpildes nodrošināšanai. Lai nodrošinātu labāku e-veikala pakalpojuma darbību, ar Prike starpniecību, klienta personas dati sasniedz šādas trešās personas: ADM Interactive OÜ (sniedz IT atbalsta un attīstības pakalpojumus Prike e-veikalam), Zone Media OÜ (e-veikala mākoņpakalpojumu sniedzējs) un Venipak Latvia SIA (preču piegāde). Personas dati ir dati, kurus klients sniedz, reģistrējoties kā klients un veicot pasūtījumu: vārds un uzvārds, adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese.
4. Veicot pirkumu par 59 eiro un vairāk (ieskaitot PVN), preču piegāde tiek iekļauta pasūtījuma cenā (izņemot eksprespiegādi. Preču piegādes cena pasūtījumiem zem 59 eiro ir 5,95 eiro (ieskaitot PVN). MĒS PIEGĀDĀJAM PRECES TIKAI LATVIJAS REPUBLIKAS ROBEŽĀS.
5. Pasūtījumus nav iespējams saņemt uz vietas.
6. Piegāde tiek nodrošināta tikai darba dienās.
7. Piegādi tajā pašā dienā (izņemot brīvdienas un svētku dienas) nodrošinām tikai Rīgas teritorijā, veicot pasūtījumu līdz 10:00. Pasūtījuma piegāde tiks veikta no plkst.12:00-22:00. Pasūtījumi, kas tiek veikti vēlāk, tiks piegādāti nākamajā darba dienā no 8:00 līdz 17:00.
8. Piegāde nakāmajā darba dienā (izņemot pasūtījumus, kas veikti brīvdienās un svētku dienās) pieejama visā Latvijas teritorijā no plkst.8:00-17:00, veicot pasūtījumu līdz plkst.15:00.
Veicot pasūtījumu pēc norādītajiem laikiem, pasūtījums tiks piegādāts aiznākamajā dienā.
9. SIA Prike Latvija partneris preču piegādē klientam ir Venipak Latvija SIA.
10. Kurjeram ir pienākums pieprasīt klientam personu apliecinošu dokumentu, pretējā gadījumā pasūtījums netiks nodots, jo Prike galvenokārt piegādā alkoholiskos produktus un preču piegāde ir atļauta tikai pilngadīgām (18 gadus sasniegušām) personām.
11. Saņemot preces, klientam ir pienākums nekavējoties pārbaudīt preču atbilstību rēķinam-piegādes pavadzīmei.
12. Ja saņemtas preces, kas nav pasūtītas, ir bojātas vai saplīsušas iepakojumā, nekavējoties informējiet Prike e-veikala klientu servisu +371 25565557 vai jānosūta informācija [email protected]. Klientu apkalpošana ir atvērta (izņemot svētku dienas) no 8:30 līdz 17:00.
Tiešā mārketinga principi
1. Prike sūta jaunumus un piedāvājumus uz Klienta e-pasta adresi tikai tad, ja Klients ir apstiprinājis savu vēlmi, reģistrējoties kā e-veikala klients.
2. Klients jebkurā laikā var arī atteikties no šo vēstuļu saņemšanas, izmantojot instrukcijas vēstules apakšā vai paziņojot savu vēlmi uz e-pasta adresi [email protected]
Produktu atgriešana un naudas atmaksa
1. Klientam ir tiesības atteikties no produktiem 14 kalendāro dienu laikā pēc to saņemšanas. Atteikuma tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.
2. Lūdzu, aizpildiet atteikuma veidlapu, lejupielādējot to no šīs saites – atgriešanas veidlapa.
3. Ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā pēc pieteikuma saņemšanas sazināsimies ar Jums un vienosimies par preču atgriešanu. Preču atgriešanas izmaksas sedz Prike.
4. Klientam ir tiesības atteikties no precēm, ja preces ir nelietotas un nebojātas, oriģinālajā iepakojumā, pretējā gadījumā Prike patur tiesības atgriešanu atteikt.
Turpmāko prasību iesniegšana un atbildība
1. Klients apņemas pēc iespējas ātrāk informēt Prike par preču neatbilstību, t.i., iesniegt pretenziju.
Prike ir atbildīgs par pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma nosacījumiem vai defektu, kas jau pastāvēja preces nodošanas brīdī un kas parādās divu gadu laikā no preču nodošanas pircējam.
2. Pretenziju par neatbilstošu produktu var iesniegt nosūtot to pa e-pastu [email protected]. Pretenzijā jānorāda klienta vārds, uzvārds un kontaktinformācija, pretenzijas iesniegšanas datums, defekts (pretenzijas saturs), kā arī jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments.
3. Prike nav atbildīgs par zaudējumiem vai jebkādām citām sekām, kas radušās klientam sniedzot nepareizus datus, ieskaitot piegādes kavējumus, ja tas noticis no Prike neatkarīgu apstākļu dēļ.
4. Prike nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies pasūtīto preču nepareizas izmantošanas rezultātā.
5. Ja pircējs un Prike nevar atrisināt strīdu pēc vienošanās, pircējs var vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Jūs varat iepazīties ar nosacījumiem un iesniegt pieteikumu šeit. Patērētāju strīdu komitejas kompetencē ir risināt strīdus, kas izriet no līguma, kas noslēgts starp pircēju un e-veikalu. Pircēja sūdzības izskatīšana komisijā ir bez maksas.
6. Lai atrisinātu problēmas, kas rodas Eiropas Savienības dalībvalstīs, lūdzu, sazinieties ar Eiropas Savienības Patērētāju konsultāciju centru.
Pārdošanas informācija
1. Produktu cenas ir norādītas eiro un ietver PVN. E-veikalā pārdoto preču cenas ir norādītas pie precēm.
2.Klients iepriekš apmaksā pasūtījumu pilnā apmērā.
3. Jūs varat norēķināties par Prike e-veikalā pasūtītajiem produktiem, izmantojot bankas saiti. Bankas saites pakalpojumu nodrošina Montonio Finance OÜ.
4. Kad esat veicis maksājumu internetbankā, noteikti nospiediet pogu ‘’Atpakaļ pie pakalpojuma sniedzēja’’. Pretējā gadījumā var gadīties, ka informācija par veiksmīgo maksājumu nenonāk pie mums un jūsu pasūtījuma izpilde tiek nevajadzīgi aizkavēta.
5. Maksājums tiek veikts ārpus e-veikala vides attiecīgās bankas vai pakalpojuma sniedzēja drošajā maksājumu vidē. Prike nav piekļuves klienta bankas un kredītkartes datiem.
Pasūtījuma izpildīšana
1. Mēs sāksim izpildīt jūsu pasūtījumu, tiklīdz būsiet apstiprinājis pasūtījumu un veicis tā apmaksu.
2. Pēc pirkuma veikšanas un pasūtījuma apmaksas mēs nosūtīsim paziņojumu uz e-pastu, ka pasūtījums ir saņemts. Ja nesaņemat paziņojumu, zvaniet pa tālruni +371 25565557, lai iegūtu vairāk informācijas.
3. Ja rēķina piegādes pavadzīmē ir kļūdas (nepieprasītas preces, daudzumi utt.), nekavējoties sazinieties ar klientu apkalpošanas servisu pa tālruni +371 25565557.
4. Prike ir tiesības atteikties pārdot preci klientam pēc tam, kad klients ir pabeidzis pirkumu, ja tiek konstatētas tehniskas kļūdas: nepareizi ievadīta cena, daudzums utt. Prike ir pienākums nekavējoties informēt klientu pa e-pastu vai tālruni.
Sīkdatņu izmantošana
Prike izmanto sīkdatnes, lai nodrošinātu e-veikala funkcionalitāti. Sīkdatnes ir nelieli datu faili, kurus tīmekļa vietne saglabā Klienta cietajā diskā. Sīkdatnes palīdz Prike uzraudzīt un uzlabot tīmekļa vietnes funkcionalitāti un lietojamību. Klients var izdzēst vai bloķēt sīkdatnes jebkurā laikā, izmantojot savas tīmekļa pārlūkprogrammas iestatījumus, taču šī darbība var traucēt e-veikala funkcionalitātei. Vispārīgāku informāciju par sīkdatnēm, tostarp atšķirību starp sesijas sīkfailiem un pastāvīgajiem sīkfailiem, var atrast vietnē www.allaboutcookies.org .