Skip to content

Produktu atgriešana un naudas atmaksa

1. Klientam ir tiesības atteikties no produktiem 14 kalendāro dienu laikā pēc to saņemšanas. Atteikuma tiesības nav spēkā, ja pircējs ir juridiska persona.


2. Lūdzu, aizpildiet atteikuma veidlapu (pieejama zemāk).

3. Ne vēlāk kā 2 darba dienu laikā pēc pieteikuma saņemšanas sazināsimies ar Jums un vienosimies par preču atgriešanu.

4. Klientam ir tiesības atteikties no precēm, ja preces ir nelietotas un nebojātas, oriģinālajā iepakojumā, pretējā gadījumā Prike patur tiesības atgriešanu atteikt.

5. Prike veiks atmaksu 7 darba dienu laikā no preču atgriešanas. Atmaksa tiek veikta uz klienta norēķinu kontu, kuru klients iesniedz, aizpildot atgriešanas pieteikumu. Atgriešana ir bez maksas.

Turpmāko prasību iesniegšana un atbildība

1. Klients apņemas pēc iespējas ātrāk informēt Prike par preču neatbilstību, t.i., iesniegt pretenziju.

Prike ir atbildīgs par pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma nosacījumiem vai defektu, kas jau pastāvēja preces nodošanas brīdī un kas parādās divu gadu laikā no preču nodošanas pircējam.



2. Pretenziju par neatbilstošu produktu var iesniegt nosūtot to pa e-pastu [email protected]. Pretenzijā jānorāda klienta vārds, uzvārds un kontaktinformācija, pretenzijas iesniegšanas datums, defekts (pretenzijas saturs), kā arī jāpievieno pirkumu apliecinošs dokuments.

3. Prike nav atbildīgs par zaudējumiem vai jebkādām citām sekām, kas radušās klientam sniedzot nepareizus datus, ieskaitot piegādes kavējumus, ja tas noticis no Prike neatkarīgu apstākļu dēļ.

4. Prike nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies pasūtīto preču nepareizas izmantošanas rezultātā.

5. Ja pircējs un Prike nevar atrisināt strīdu pēc vienošanās, pircējs var vērsties Patērētāju strīdu risināšanas komisijā. Patērētāju strīdu komitejas kompetencē ir risināt strīdus, kas izriet no līguma, kas noslēgts starp pircēju un e-veikalu. Pircēja sūdzības izskatīšana komisijā ir bez maksas.

6. Lai atrisinātu problēmas, kas rodas Eiropas Savienības dalībvalstīs, lūdzu, sazinieties ar Eiropas Savienības Patērētāju konsultāciju centru.